enbalkefors.blogg.se

2015-01-31
21:04:47

Boande
Det säga ju att man boar när man är gravid, jag missade den fasen, kanske för att jag hade så ont så den har kommit nu, jag möblerar och rensar och håller på :) lite smakprov kommer här

Hallen fick sig en törn :) bort med dom stora hemska skohyllorna och in med ett skoskåp, det kom en rosa lampa ifrån rusta med som pricken över i:et

I matrummet har vi haft ett galet stort bord, har aldrig riktigt gillat det, för stort, men som ett sammanträffande behövde jag ett stort bord i syrummet och jag fick tillbaka mitt fina gamla köksbord :) blir nog vitt i sommar 👍


Jag har även vikt "lite" tyg :) 
Före: 
Efter:


LOVE IT!!!!! :) 

Tack för mig den här gången :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: